Kategória: Aktuális.

Az idén május végén bevezetett UPC TV Apps szolgáltatás különböző internetes tartalmakhoz biztosít díjmentes hozzáférést a tévékészülék képernyőjén, a TV-távirányítóval kezelhető applikációkon keresztül, akár internet-előfizetés nélkül is. A felhőalapú technológia alkalmazása révén az előfizetők a már meglévő digitális HD médiaboxukat használhatják átalakítás nélkül az online világhoz való kapcsolódásra és a világon elsőként a YouTube elérésére is.

Eddig már a HD médiaboxszal rendelkező előfizetők több mint fele elkezdte használni a szolgáltatást. A jelenleg elérhető több mint húsz applikáció közül a YouTube videók milliárdjait elérhetővé tevő alkalmazás bizonyult a legnépszerűbbnek. A túlnyomó többség aktívan használja tévéjén a YouTube-ot, hiszen mintegy kétharmaduk visszatérő módon kapcsol oda, és összességében már meghaladták a napi egy millió percnyi felhasználást is. Az alkalmanként eltöltött meglehetősen hosszú, átlagosan 45 percnyi idő és az online videó nézés összesített megoszlása azt mutatja, hogy az új szolgáltatás az előfizetők többségének otthonában hasznosan és jól egészíti ki a hagyományos tévénézést.

UPC_02

Severina Pascu, a UPC Magyarország vezérigazgatója elmondta: „Örömünkre szolgál, hogy sikeresnek bizonyult a YouTube legelső bevezetése Cloud TV technológiával a már meglévő set-top boxokra. A továbbiakban még több előfizetőnk számára tesszük ezt elérhetővé, és tovább folytatjuk a tévézés megújítását, teljesítve ügyfeleink új igényeit arra, hogy bármilyen tartalmat bármikor bármilyen eszközön elérhessenek.”
(BrandTrend)