Kategória: Aktuális.

A Tesco történetében mindig is fontos szerepet játszottak a saját márkás termékek. Az első saját márkás termék 15 évvel ezelőtt jelent meg Közép-Európában, így a magyar piacon is. A Tesco Gazdaságos bevezetése óta eltelt hosszú időszak, illetve a megváltozott vásárlói szokások is indokolttá tették, hogy a márka és a termékválaszték felfrissüljön és megújuljon. S ugyan a Tesco Value ajánlatok középpontjában továbbra is az ár marad, a termékek minősége is rendkívül fontos, hiszen a vásárlók ártól függetlenül értéket, minőségi árut keresnek.

Az új Value termékválaszték kialakítása, a márka megújítása 2013 őszén, teljes körű piaci felülvizsgálat keretében kezdődött. Azóta ellenőrizték minden Value termék minőségét, összetételét, kiszerelését, a piaci viszonyokat, és azt, hogy az adott terméket mennyire és miért szerették vagy kedvelték kevésbé a vásárlóink. A vizsgálat és az eredmények alapján 11 termék összetételén kellett módosítani a vásárlói és a minőségi elvárásoknak megfelelően, s változott bizonyos termékek kiszerelése is. Ezen felül teljesen megújult a termékek csomagolása; a márka frissebb, vidámabb arculatot kapott.

Tesco Value termekvalasztek

A Tesco Value választék 320 termékből áll Magyarországon, így a babtól a kenyérig, a tejtől a tojásig, a készételektől a gabonapelyhekig minden alapvető termék megtalálható a kínálatban. Azonban a márka és a termékek megújulása nemcsak Magyarországon, hanem a közép-kelet európai régió mind a négy országában, azonos ütemben, egy időben ment végbe, s összesen 536 terméket érintett.
(BrandTrend)