Kategória: Aktuális.

„A  K&H nagyon büszke arra, hogy  a European Business Awards „Ügyfélközpontúság” kategóriájának magyar nyertese lett. A díj elismerése azon erőfeszítéseinknek, amit azért teszünk, hogy ügyfeleinknek megfelelő pénzügyi tanácsokat adjunk, valamint  kényelmes és gyors szolgáltatásokat nyújtsunk. Elkötelezettek vagyunk, hogy tovább javítsuk szolgáltatásaink kényelmét ügyfeleink számára. Az ország második legnagyobb fiókhálózatának fenntartása mellett tovább fejlesztjük digitális és mobil megoldásainkat is” – mondta el Hendrik Scheerlinck, a K&H Bank vezérigazgatója.

Az immár nyolc éve működő European Business Awards program az európai üzleti élet legnagyobb független megmérettetése. A program célja, hogy elismerje, támogassa és országhatártól, iparágtól, valamint cégmérettől függetlenül összekösse az európai üzleti világ kiválóságait, legjobban működő és leginnovatívabb tagjait.

A European Business Awards ezen elismerése (Nemzeti Bajnok cím) az első lépcsője a háromszintű nemzetközi megmérettetésnek. A verseny során 132 fős, vállalatvezetőkből és akadémikusokból álló független zsűri értékelte a jelölteket, és választotta ki 10 kategóriában azt a 709 Nemzeti Bajnokot, akik képviselhetik országaikat a következő két fordulóban. Az elismerést a K&H Csoporttal együtt összesen 12 hazai vállalat kapta meg más- más kategóriákban, különböző szektorokból.
(BrandTrend)