Kategória: Aktuális.

A verseny során több mint egy hónap állt az applikáció készítők rendelkezésre, hogy a benevezett applikációiknak támogatókat gyűjtsenek. A legjobbak közé, az első tízbe, azok a fejlesztések juthattak be, akik elegendő támogató szavazatot gyűjtöttek, a zsűri tagjai (Lakatos Péter kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettes, Árvai Gergely IT szolgáltatások igazgató a Telekomtól, és Málnay Barnabás az MMKlaszter vezetője) közülük választotta ki a győztes alkalmazást.

A szavazatok száma azért is volt fontos, hogy azok kerüljenek rá a short listre, akiknek a megoldását a kis- és közepes vállalkozások valóban értékesnek, hasznosnak, szerethetőnek tartják. A regisztrációhoz kötött szavazatot leadó kis- és közepes vállalkozások közül egy szerencsést szintén jutalmazott a Telekom. A győztes MiniCRM alkalmazás legelhivatottabb támogatója egy szintén nem elhanyagolható, 3 millió forintos kommunikációs kampányt nyert. A nyertes támogató KKV a Mesterünk Kft. lett.

telekom_2360

A zsűri a benevezett applikációk megismerése után úgy döntött, hogy a fődíj mellett különdíjakat is kioszt. A Leghipebb alkalmazás különdíját a Ziteboard (ziteboard.com) nyerte. Közönségdíjas lett a iTaxik (www.itaxik.hu) alkalmazás, akik a hazai appokra összesen beérkező 15855 szavazatból 2417-et mondhattak magukénak.  A legjobb ügyfélélmény kategóriában pedig a Tappointment appját jutalmazta a zsűri. Ez utóbbiról, a különdíjakat átadó Árvai Gergely elmondta, hogy a Tappointment az egyik legjobb példa arra, hogy a kisvállalkozások milyen sokrétűen használhatják ki a felhőszolgáltatások nyújtotta lehetőségeket.  Mindezt igényes külalakkal, egyszerűen kezelhető felületen.

A különdíjasok nyereményként a Telekom három szolgáltatása közül választhatnak, Virtuális szerver, vagy Szerverelhelyezés, vagy Bérszerver szolgáltatást kaphatnak ingyen, egy éven át.

telekom_2404

A nemzetközi megmérettetésre a Deutsche Telekom a közép-kelet európai régió hat országából várt fejlesztéseket és ötleteket, amelyek célja, hogy a kis- és közepes vállalkozások felismerjék, milyen sokféle innovatív applikáció áll rendelkezésre, akár már most is, mindennapi munkájuk egyszerűsítésére, segítésére. 650 ezer klikk, negyedmillió látogató, és több mint hetvenezer szavazat – ezekkel a számokkal zárt a verseny nemzetközi fordulója. A szavazatok számát illetően jelentős volt a magyar forduló, 15 855-en szavaztak a különböző alkalmazásokra. A hazai versenybe 29 alkalmazást neveztek be a fejlesztő cégek, közülük került ki győztesen a MiniCRM alkalmazás. A nemzetközi nyertesek eredményhirdetése és díjátadója Pozsonyban lesz szeptember 24-én, amikor 201 pályázó applikációból hirdetik ki a legjobbakat.

„A hazai verseny bebizonyította, hogy sok értékes ötlet van a magyar fejlesztők fejében, s azt is, hogy a magyar vállalkozók igenis fogékonyak a legmodernebb technológiákra. A Telekom elkötelezett a kis- és közepes vállalkozások technológiai fejlesztése iránt, mert ez egyik alapfeltétele a Digitális Magyarország megteremtésének. A Telekom célja, hogy minél több innovatív megoldást segítsen piacra, amelyek a vállalkozások fejlesztésén át az egész ország gazdaságának fejlődéséhez hozzájárulnak” – mondta Lakatos Péter, a Magyar Telekom kis- és középvállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese, aki egyben a nemzetközi és a hazai zsűri tagja is volt a verseny során. Hozzátette: a Telekom nemzetközi hátterét kihasználva az arra alkalmas és érett megoldásokat a globális piacra is segíti, ha szükséges.
(BrandTrend)