Kategória: Aktuális.

A Kreatív és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) az elmúlt időszakban külön-külön és közösen is áttekintette a hazai és külföldi reklámversenyek ismertségét és elismertségét valamint felmérte, az M-lista és a Kreatív által tavasszal bejelentett párhuzamos A+ Lista fogadtatását.

A hazai kreatívipar és reklámszakma érdeke, hogy az őt képviselő szakmai szervezetek és orgánumok együttműködve és közösen kialakított szempontrendszer mentén értékeljék az iparág sikereit és eredményeit, ezért a két fél úgy döntött, hogy az ismert MAKSZ M-lista alapján kibővítve a Kreatív saját listájába szánt szempontokkal KÖZÖS KREATÍV-MAKSZ  M+ LISTÁT hoznak létre.

A Kreatív-MAKSZ  M+ Lista célja, hogy hiteles és teljesen transzparens módon készülő összegzést nyújtson a magyarországi ügynökségek és kampányok hazai és nemzetközi versenyeken elért éves eredményeiről.

A  Kreatív-MAKSZ  M+ Lista adott évre vonatkozó szempontrendszerét és pontszámítását a naptári évek elején hozzák nyilvánosságra. A 2015-ös M+ lista már több újítást fog tartalmazni, melynek részleteit a 2014-es lista közzétételekor ismertetik.

A Kreatív-MAKSZ közös 2014-es M+ Listája a LolliPoP és az SMBP versenyeken elért eredményekkel módosul. (Súlyok: LolliPoP – 50, SMBP – 30).
(BrandTrend)