Kategória: Aktuális.

A nemzetközi zsűri döntését kommentálva Bőthe Csaba, az ITSH ügyvezetője elmondta, ennek az elismerésnek azért örül különösen, mert az ITSH épp akkor érdemelte ki a legjobb munkahely kitüntető címét, amikor a vállalat történetének fontos mérföldkőhöz ért. Az ITSH már az év elején Magyarország legnagyobb ICT foglalkoztatója lehetett a maga 3200 munkatársával, ez a szám, a cég tervei szerint, év végére már 3900 fősre duzzad, ami – többek között – a debreceni és a pécsi telephelyek kibővítését, részben új helyre költözését is indokolttá tette.

A T-Systems International leányvállalataként működő ITSH-nak – megbízásállománya növekedésével – párhuzamosan nő a munkaerő-igénye is: a cégnél nyelveket, elsősorban németül és angolul beszélő fiatal szakembereket keresnek folyamatosan. A szakember-utánpótlást részben az négy magyarországi településen – Budapesten, Debrecenben, Pécsett, és Szegeden – létesített szolgáltató-központjaik és az adott térség felsőoktatási intézményei között kialakított szoros együttműködések biztosítják, részben pedig a cég folyamatos „toborzó akciói”, amelyek közül nem egy kifejezetten innovatív módját választotta az új kollégák megszólításának.

„Már az is megtiszteltetés és persze nagy felelősség a számunkra, hogy a szakmánkban mi vagyunk a legnagyobb munkahely. Az azonban, hogy nemcsak mennyiségi, de minőségi szempontból is mi lehettünk a legjobbak – ráadásul nemcsak saját iparágunkon belül, hanem több iparág közötti megmérettetésben végeztünk az élen – a vártnál is beszédesebb visszaigazolása a munkáknak. Annak a stratégiának, amelynek megvalósítását az elmúlt években kezdtük el a kollégáimmal, és amellyel megalapoztuk az ITSH történetének egy új, remélhetőleg a korábbinál is sikeresebb fejezetét. Ezt a korszakhatárt idén arculatváltással is hangsúlyozni igyekeztünk mind önmagunk, mind a külvilág felé. Azt hiszem, nem is válthattunk volna jobbkor logót – amelyet most rögtön ki is egészíthetünk egy rangos, nemzetközi elismerés pecsétjével…” – tette hozzá Bőthe Csaba, utalva arra a tényre, hogy ez év nyarán – szolgáltatási portfóliója kibővítésével, megújításával egyidejűleg – új arculatot is kapott az ITSH.

A cég HR vezetője, Forgács Judit elmondta, az ITSH-nál dolgozók elégedettségének változását, illetve a márka ismertségének és vonzerejének a növekedését, már az idén lezárult különféle munkáltatói kutatások, többek között az AON Hewitt és Randstad felmérések pozitív eredményei is jelezték.

Az AON Hewitt felmérése egyébként választ adott arra a kérdésre is, milyen tényezők játszottak szerepet abban, hogy az ITSH márka percepciója, megítélése rövid idő alatt komoly fejlődésen ment keresztül. Forgács Judit a „céges vonzerő” öt legfőbb okaként a márka növekvő reputációját, iparági megbecsültségét, a munkavállalóknak járó összetett juttatási rendszert, a nemzetközi háttérrel szorosan összefüggő biztonságot, a multinacionális környezet jelentette kihívásokat, a nemzetközi projektekben való részvétel lehetőségét, végül, de nem utolsó sorban a „házon belüli” karrierlehetőségeket említette.
(BrandTrend)