A Németországban nagy népszerűségnek örvendő Dr. Adolf Klenk fejlesztette ki 16 évvel ezelőtt az Alpecin termékek egyedi összetevőit, amelyek a hajhullás prevenciójára szolgálnak. A termék Németországban és a világ számos országában sikernek örvend és öt éve Magyarországon is kapható az egyes drogériákban. Az elmúlt években print és online hirdetéseken keresztül ismertették meg a termékcsaládot a hazai közönséggel, ebben az évben azonban PR kommunikáció is kiegészíti a kommunikációs kampányt, amely indításaként a héten került megrendezésre a Magnolia Day Spaban egy sajtóesemény, melyen egy, a küldő megjelenés és a kopaszodás témájához kapcsolódó országos reprezentatív kutatás került bemutatásra.
A magyar lakosság külső megjelenéshez kapcsolódó preferenciáiról, hajápolási szokásairól és a hajhullás megítéléséről végzett országos reprezentatív kutatást (Zavarja a magyar nőket a férfiak kopaszodása) a Cognative kutatóintézet készítette az Alpecin gyártójának megrendelése alapján júliusban. Az ezerfős kutatásból többek között kiderült, hogy a férfiak szinte ugyanolyan hiúak, mint hölgy társaik, és még a reggeli készülődés is szinte ugyanannyi időt vesz igénybe egy magyar férfi és nő esetében is. A kutatás alapján azt is elmondhatjuk, hogy a hölgyek szerint az egészséges haj a tiszta és illatos megjelenés mellett az ápolt haj a legfontosabb tényező egy férfi megítélésében.
A világszerte elismert kozmetikai céget 1903-ban egy gyógyszerész, dr. August Wolff alapította. Az azóta is családi kézben lévő cég az elmúlt több mint egy évszázadban folyamatosan fejlődött, azonban profilja nem változott, a márka az egészséges bőr és haj fenntartására törekszik termékeivel. A vállalat termékeit 15 éve lehet megtalálni a hazai piacon.
(BrandTrend)