Kategória: Aktuális.

A Cégbíróság augusztus 31-i hatállyal Central Médiacsoport Zrt. néven jegyezte be Magyarország legnagyobb online és print médiavállalatát. Ezzel végleg lezárult az egykori Sanoma Media Budapest Zrt. tulajdonosváltása.

„A Central Médiacsoport Zrt. változatlanul az ország egyik vezető médiaportfólióját kínálja a hirdetőknek, minőségi tartalmat nyújt havonta 5 millió fogyasztónak, mindezt egy erős szakmai háttérrel. Az „Élmény. Érték. Elérés.” szlogent megtartottuk, hiszen tökéletesen kifejezi, mire törekszünk. Mindenki a megszokott minőséget kapja, csak éppen új köntösben” – mondta el a névváltás kapcsán Varga Zoltán, az új médiavállalat vezérigazgatója.

cm-logo-cmyk

A névváltással a vállalat arculata is megújul. Az arculattervezési folyamat egy házon belüli megszületett logóval indult: a vállalatnál dolgozó tehetséges grafikusok, művészeti vezetők nyújtottak be ötleteket júliusban. Az 50 beérkezett pályaműből Simsay Csongor, a Cosmopolitan magazin művészeti vezetőjének munkája bizonyult a legjobbnak. A végeleges arculatot a Republic Group reklámügynökség és az alkotó közösen dolgozták ki.

nevjegy

Az arculatváltás a cég teljes egészét érinti: a székházon díszelgő felirattól kezdve a névjegykártyákon keresztül az e-mail aláírásig mindenre gondoltak az alkotók. Mától a vállalati honlap is az új arculati elemekkel frissülve várja a látogatókat, a www.centralmediacsoport.hu címen.

A médiavállalat portfóliójának júliusban megkezdett részletes átvilágítása még tart, a hosszú távú stratégiát a pénzügyi átvilágítás és tervezés után határozzák meg.
(BrandTrend)