Kategória: Aktuális.

“Az idei évtől bevezettük az “Early Bird” Kedvezményt, amelytől több nevezést várunk a pályázat első szakaszában” – nyilatkozta Türr Nikolett, a pályázat vezetője.

Az Ifjúsági kategóriát idén is a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karának kereskedelem és marketing szakos hallgatói értékelik majd. A közönségszavazás a pályázat indulásától él, a pályázat Facebook oldalán bárki szimpátiáját fejezheti ki egy-egy honlap iránt november végéig. A pályázat ideje alatt pedig többször kérdezhetnek majd az érdeklődők a szakmai zsűritől a pályázatról, a bírálati szempontokról és egyéb szakmai kérdésekről a social média segítségével.

azevhonlapja_2014_logo

A szervezők és a zsűri az évről-évre erősödő versenyben idén is rendkívül színvonalas mezőnyre számítanak, melyről Varga István a következőket mondta: “Az Év Honlapja online-marketingkommunikációs pályázat egyik fő célja, hogy világítótorony legyen a vásárlók számára. Meg szeretnénk mutatni, hogy a díjazottak valóban komolyan veszik a vevőiket. Nekik készítik vevőbarát honlapjaikat, interaktív megoldásokkal, fejlesztésekkel kedveznek nekik. Nagy izgalommal várom a nevezőket, de a legfontosabb számomra, hogy a pályázók milyen minőségű honlapokkal készültek idén.”
(BrandTrend)