Kategória: Aktuális.

A BTel február 1-én indította el innovatív és egyedi szolgáltatását az XPrime-ot, melynek segítségével az ügyfelek jelentősen csökkenthetik internet szolgáltatásuk havidíját. A BTel-nek ez az új ügyfélkör 1,2 milliárd forintos éves bevételt jelent, így az XPrime jelentős értéknövelő tényező a vállalat életében. A jövőben erre a termékre és modellre fókuszál a BTel és további fejlesztéseket tervez.

A vállalat célkitűzései és jövőképe az innovációkra nyitott ügyfélkörrel érhető el. Ezért az igazgatóság úgy döntött, hogy az ADSL ügyfél állományának egy részét, – akik nem a cég saját hálózatán vannak – értékesíti a Vidanet Zrt.-nek. A BTel a következő időszakban értesíti az érintett előfizetőket a változásról és mindent megtesz annak érdekében, hogy az átállás zökkenőmentes legyen.

„A BTel minden második évben hozott valami olyan újdonságot, ami újabb és újabb lökést adott a vállalatnak. Volt, amikor mikrohullámú hálózattal, mobilinternettel, műholdas internettel jelentünk meg, ezek adták a vállalat dinamikus növekedését.  Az XPrime eredményei is ezt igazolták vissza, ezért döntöttünk úgy hogy portfolió tisztítást hajtunk végre, annak érdekében, hogy még nagyobb hangsúlyt kapjanak a fejlesztések.”- mondta Takács Krisztián, a BTel elnök-vezérigazgatója.
(BrandTrend)