Kategória: Aktuális.

Két új kolléga kezdte meg munkáját a VIMN budapesti régiós központjában: Fekete Attila Head of Affiliate Sales pozícióban dolgozik augusztustól és az Affiliate csapat vezetőjeként feladata a régió országaiban a Viacom csatornáinak értékesítése a műsorterjesztő partnerek részére.

Lovas Levente Head of Digital Media pozícióban tevékenykedik júliustól a cégnél. Ezt megelőzően a Vodafone digitális tartalom- és szolgáltatásfejlesztéssel foglalkozó szakembere volt. Viacomhoz csatlakozásának fő célja, hogy a Digital Media Osztály vezetőjeként a klasszikus televíziózás mellett a digitális szolgáltatások még szélesebb körben juthassanak el a felhasználókhoz, tévénézőkhöz. Az új szakemberek a Harsányi Gábor, kereskedelmi igazgató által irányított Kereskedelmi Osztályt erősítik.

Az alábbi előléptetések szeptembertől lépnek életbe a Viacom szervezeti struktúrájában: Szalai Kata, aki eddig a zenei és ifjúsági szórakoztatócsatornák (MTV és VIVA) Program Planning Managereként dolgozott, szeptembertől Program Director lesz és az MTV és VIVA márkák mellett az újonnan indított Paramount filmcsatornáért is immár  igazgatói  szinten felel. Az említett csatornák menedzselése mellett a programakvizíció, valamint a kutatás felügyelete tartozik majd a feladatai közé.

Lakinger József a Viacom régiós marketing és kommunikációs igazgatói posztja mellett a VIMN több kelet-európai országban is piacvezető gyermek televíziós márkájának, a Nickelodeonnak a Brand Development Director pozícióját is betölti.

Öskű Ambrus folytatja majd feladatait a Comedy Central és a Comedy Central Extra berkein belül a közép-európai régióban, biztosítva, hogy a csatornák üzleti stratégiája a lehető legjobban kamatozzon.

Aleksandar Ivanovic, az eddigi Business Development Analyst pozícióból Business Development Managerré lép elő.

Temesvári Marietta három éven keresztül erősítette a Viacomot a Content Director, Music&Youth and Entertainment Brands pozícióban. A szakember, aki innovatív ötleteivel sokat tett hozzá ahhoz, hogy a VIMN Magyarországon a médiapiac egyik fontos és megkerülhetetlen eleme legyen, szeptembertől távozik a cégtől.
(BrandTrend)