Kategória: Aktuális.

A játék október közepéig tart, és célja, hogy a médiahasználat kreatív oldalát, pozitívumait, lehetőségeit is bemutassa: a fiatalok fotókon, videókon mutathaják be, mit jelent számukra a kreativitás. Az applikációt az Ebola Play készíti a Médiaunió Alapítvány idei kampányának részeként.

Gecs Katalin, az Ebola Play operatív vezetője elmondta: „Örömmel veszünk részt a Médiaunió Alapítvány munkájában. A közösségi oldalak kiemelten alkalmasak a fiatalok elérésére. Külön öröm számunkra, hogy társadalmi célú témában is készülhetett applikáció, amivel reményeink szerint meg tudjuk mozgatni a fiatalokat.”

A kampány a Facebook-on a Neked 8 oldalon, az pályázat a Nekemnem8 applikáción keresztül érhető el.

„Újdonság, hogy az online kampányhoz a Médiaunió média-tagjai és partnerei többnyire saját FB felületeikkel is hozzájárulnak, amire eddig nem volt példa” – mondta Hargitai Lilla, a Médiaunió Alapítvány ügyvezető igazgatója. „Az ATL- eszközökön ősztől induló 2. kampányszakaszban a kampányoldallá alakított www.mediaunio.hu oldalon túl az FB oldalon folyó játékra is felhívjuk a figyelmet.”
(BrandTrend)