Kategória: Aktuális.

Az IPO elismerte, hogy a ferde kék sávok összefüggésbe hozhatók a Tescóval, az üggyel foglalkozó hivatalnok szerint azonban az központozást jelenít meg, és a Tesco szó nélkül önmagában teljesen értelmetlen. – írja a Brand Republic.

A Tesco bemutatott egy általa készíttetett kutatást, amelyben arra hívják fel a figyelmet, hogy a fogyasztók a kék sávokat önmagukban, a márkanév megjelenése nélkül is a Tescóhoz kötötték.

tesco-logo

Egy védjegyekkel foglalkozó ügyvéd szerint ez a döntés ékes példája annak, hogy sokszor nem elég a védjegy megszerzéséhez az, hogy az adott dologról a márkára asszociálnak az emberek. “Ahol a védjegyből hiányzik az éles megkülönböztető jelző, ott komolyan bizonyítani kell, hogy a fogyasztók a védjegy alapján meg tudják mondani, honnan származik az áru. Minél egyszerűbb a márkajelzés, annál nehezebb a feladat” – mondta Katie Goulding.
(BrandTrend)