Kategória: Aktuális.

Az olvasást népszerűsítő You Must Read, a YouTube-ot a valóságshow-val ötvöző imagiShow, a beauty-rajongók ezrei által követett FollowAnna és EhsstySmink, a kezek és lábak nélkül vlogoló Kollinger Szabolcs, a virtuális valóság legújabb fejlesztéseit bemutató The VR Tech, a londoni munkavállalásának történetét elmesélő Habzsi Dőzsi, a kémiai kísérleteket végző Antocián, vagy épp a 80-as és 90-es évek retró játékait tesztelő Éjjeli Vakond – többek közt ők az AranyVlog idei szakmai- és közönségdíjasai.

A Szeretlek Magyarország.hu azzal a céllal indította el az AranyVlogot, hogy minél többen megismerhessék a legtehetségesebb fiatal magyar videós bloggereket, segítsen indulásukban és szakmai fejlődésükben.

A szakmai zsűri – amelynek tagjai voltak: Bíró Pál, a YouTube magyarországi menedzsere, Szirmai Gergely, az egyik legismertebb hazai vlogger, és Kruzslicz Dávid, a Szeretlek Magyarország.hu főszerkesztője – a pályázatok értékelésénél leginkább azt tartotta szem előtt, hogy kik azok, akik újszerű ötleteikkel, személyes kisugárzásukkal képesek megszólítani közönségüket, és témájukat a technikai lehetőségeket kihasználva sokszínűen mutatják be.

A verseny weboldalán beérkezett több mint 40.000 közönségszavazat is azt igazolja, hogy az internetezők számára sem közömbösek a vlogok, egyre nyitottabbak a videós tartalmak iránt.

 „A YouTube a világ legnagyobb színpada, ahol bárki megtalálhatja a közönségét. Magyarországon most van születőben a YouTube sztárok új generációja. Egyre többen próbálják itt ki magukat, és szórakoztatják az internetezők százezreit vagy akár millióit” – mondta el a Googlre Groundon rendezett díjátadó ünnepségen Bíró Pál, a YouTube magyarországi menedzsere, aki gratulált és sok sikert kívánt a verseny győzteseinek. „Itt az idő az AranyVlog legsikeresebb vloggerei számára is, hogy bekerüljenek a YouTube sztárok egyre népesebb táborába, és valóra váltsák terveiket, álmaikat.”

Kruzslicz Dávid, a Szeretlek Magyarország.hu főszerkesztője a vlogverseny értékelésekor kiemelte: „Igazán inspiráló volt látni, mennyi fiatal tehetség bukkant fel. Mennyire személyesek, őszinték és közvetlenek tudtak lenni. És a szórakoztatáson túl milyen sok vlogger foglalkozik társadalmilag is fontos célokkal. Például az olvasás népszerűsítésével, a fogyatékkal élők mindennapjainak bemutatásával, vagy épp a tudomány iránti érdeklődés felkeltésével.”

A verseny díjazottjai a Szeretlek Magyarország Médiacsoport csatornáin keresztül szélesebb közönséghez juthatnak el, az ősz folyamán pedig részt vehetnek egy speciális YouTube tréningen, és a kategória-győztesek egy éven keresztül élvezhetik egy YouTube sztárok  menedzsmentjével foglalkozó cég támogatását is.
(BrandTrend)