Kategória: Aktuális.

Még az online fókuszú cégek közül is „sokan mondják, kevesen csinálják”. A szakértők szerint azonban egyre nő az igény a hazai vállalkozásoknál a professzionális online elemzési és tanácsadási szolgáltatásokra. Partnert találni nem könnyű, a tanácsadó cégeknek a hivatalos minősítés megszerzése ezen a területen nehezebb, mint az online hirdetési platformok esetén – a Google nemzetközi esettanulmányokat, személyes interjút, dedikált munkavállalókat és visszaellenőrizhető projekt eredményeket követel meg.

Az INTREN most átjutott az összes szűrőn és hivatalos minősítést szerzett az analitika terén is, amivel itthon egyedüliként birtokolja egyszerre a megtérülések, elemzések szempontjából fontos Google Analytics és a hirdetések kezelésére vonatkozó Google AdWords cégszintű minősítést.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy hazánkban elsőként sikerült egyszerre két cégszintű minősítést elnyernünk. Keresőmarketing megoldásainkkal arra törekszünk, hogy a lehető legrelevánsabb látogatókat juttassuk el az ügyfélhez, a mérések pedig hitelesítik a munkánkat. Úgy gondolom, mindkét elismerés azt bizonyítja, hogy az INTREN regionális viszonylatban is e szűk iparág jelentős szereplői közé tartozik”nyilatkozta Gandera Balázs, az Intren ügyvezetője.

A minősítés megszerzése rengeteg előkészületet, tanulást igényel, akik viszont taggá válnak, számos előnyt élvezhetnek, köztük élő képzési rendezvényekhez, iparági betekintésekhez, külön támogatáshoz, promóciós ajánlatokhoz, akár béta-tesztelési lehetőségekhez is hozzáférhetnek a Google támogatásával.

„Nagy öröm számunkra, hogy itthon is vannak olyan ügynökségek, akiknek fontos, hogy az ügyfelek felé is felmutassák a megfelelő garanciákat. A piaci igény évről évre nő az Analytics iránt, így nagy szükség van a magas szintű szaktudásra, bízunk benne, hogy egyre több szakértőnek lesz fontos a hivatalos minősítések megszerzése.” – mondta Heal Edina, a Google Magyarország vezetője, aki gratulált az INTREN csapatának.
(BrandTrend)