Kategória: Aktuális.

A most 13. alkalommal megrendezésre kerülő hazai EFFIE-re rekordmennyiségű nevezés érkezett, ami a szervezők szerint elsősorban a díj presztízsének, az egyre rutinosabb nevezőknek köszönhető, de szerepe van a nevezési rekordban a verseny meghirdetését követően rendezett EFFIE workshopnak és a felhasználóbarát online nevezési rendszernek is. Idén 47 pályázó száll versenybe a rangos díjért.

Az idén meghirdetett kategóriákból a legtöbb pályázat az Image kampány kategóriába érkezett, de számos nevezést adtak le a TCR, a Bevezető kampány, a Kis költségvetésű kampány, és a Hosszútávú hatékonyság kategóriába is. Az ügynökségek által benyújtott pályázatok számát tekintve a Y&R 11 nevezéssel vezeti a mezőnyt, őket követi az ACG Reklámügynökség és a kirowskiIsobar 9-9 nevezéssel, majd a Havas Media és a PHD 7-7 pályázattal.

A szeptember 4-5-i zsűrizést megelőzően a beérkezett pályamunkákat egy kutatókból álló független auditor bizottság kontrollálja. A pályaművek bírálatát ez alkalommal is a kommunikációs iparág közel 100 jeles képviselője fogja végezni, szigorú titoktartási kötelezettség mellett. A döntőbe jutott pályázók közzétételét követően az eredményhirdetés november 7-én lesz a Díjátadó Gálaesten, mely idén is a kommunikációs iparág hagyományosan egyik legrangosabb és legelegánsabb eseménye lesz, ez alkalommal a nemrég újjászületett Vígadó Dísztermében.

A hazai EFFIE-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.
(BrandTrend)