Kategória: Aktuális.

A 2012-ig főleg amerikai megbízásokat teljesítő, magyar tulajdonú Highlander Visual Production úgy döntött, a továbbiakban az elsődleges célcsoportja a magyar piac lesz. „Filozófiánk, egy olyan dinamikusan fejlődő vállalati modell meghonosítása, amely a művészi igényesség és a partnereink érdekeinek maximális figyelembevétele mellett, kimagasló figyelmet fordít a mindannyiunkat körülvevő vizuális világ szebbé tételére.” – írják a közleményben. A két cég kooperációja ennek a hónapokkal ezelőtt megkezdett útnak az egyik első lépése.

Az együttműködés során a legnagyobb kihívást a színkorrekciós utómunkálatok jelentették. Egy indusztriális jellegzetességekkel rendelkező gyártól nem várható el, hogy minden szegletében szép, változatos színekkel jelenjen meg. A hatalmas csarnokok falairól visszaverődő fények mindent sárgás, zöldes és néha szürkés árnyalattal borítanak be, ezért a monoton színeket ki kellett küszöbölni, és a lehetőségekhez képest energikus árnyalatokkal megtölteni a filmet.

„A videó utómunkálatai során igyekeztünk megtalálni az esztétikus összhangot a gyártósori fázisok ritmikája, illetve a stúdiónkban komponált aláfestő zene között. Az eredmény egy dinamikus és látványos promóciós videó, amely nem csupán az üzleti partnerek, de az ügyfelek számára is érdekes lehet.” – mondta Felföldi Gábor, a HVP ügyvezető igazgatója, VFX supervisora.
(BrandTrend)