Kategória: Aktuális.

A legjelentősebb forgalmat a legendás francia táskagyártó, a Louis Vuitton produkálta, noha a forgalom évek óta stagnál. A tavalyi 1,2 milliárdos forgalom szinte megegyezik a 2012-es és 2011-es bevétellel, adózás előtti 135 millió forintos eredménnyel.

budapest-andrassy-vuitton

A francia márkával megegyező bevételt ért el a Gucci. Az olasz cég azonban 44 milliós veszteséggel zárta a tavalyi évet. A német Max Mara márkaboltja 562 milliós árbevételhez jutott, 99 milliós nyereséggel. A magyar tulajdonú, olasz eredetű Zegna boltot üzemeltető E.Z. Fashion Kft. 180 milliós árbevételt és szerény nyereséget ért el.

ilbacio

A rekorder minden szempontból az Il Bacio di Stile. A luxusáruház a 2013-as évet 475 millió forintos árbevétellel és 2,15 milliárdos veszteséggel zárta (mivel ősszel nyitottak, így a mérleg nem a teljes üzleti évet tükrözi).

Nem lehet tudni, milyen eredménnyel zárta a tavalyi évet a cseh tulajdonban levő luxustelefonbolt, a Vertu, a fehérneműket áruló Perla, az órákat kínáló Breitling, valamint a horvát kézben lévő, férfiruhákat forgalmazó Boggi.

“A sugárúti luxusboltok egy másik része már az anyacéghez tartozik –  ilyen a Burberry, a Monclers és a TAG Heuer is -, így ezek eredménye sem deríthető ki.” – írja a Napi.hu.
(BrandTrend)