Kategória: Aktuális.

A vállalatvezetőknek, topmenedzsereknek, illetve a gazdasági élet egyéb szereplőinek szóló kiadvány 2011. decemberében jelent meg először, azóta változatlan grafikai dizájnnal volt jelen a piacon.

A logó- és layout-frissítés célja a kiadó szerint egyrészt az, hogy „könnyedebb hangnemet üthessen meg a kiadvány a tördelési eszközök által, másrészt, hogy kielégítse az egyre inkább a magazin bázis-olvasórétegét adó fiatal, harmincas-negyvenes topmenedzserek vizuális igényeit. A lazább grafikai elemek nem azt jelentik természetesen, hogy a magazin tartalmában is eltávolodott volna az A+ olvasói rétegét kiemelten érdeklő tematikától, ezt jól reprezentálja a logó elegánsabb tipográfiai megjelenése is” – írják a sajtóközleményben.

gentlemens choice

Az arculati megújulás során a szerkesztőség kiemelt figyelmet fordított a magazin terjesztésének körülményeire, hiszen a kéthavonta nyomtatott 10 000 db példányszámból mindössze 7500 db kerül kereskedelmi forgalomba a kiemelt értékesítési pontokon (benzinkutak, Inmedio-Relay hálózat), a fennmaradó mennyiség ingyenes terjesztési pontokon keresztül jut el a magasan képzett, valamint az átlagosnál magasabb jövedelmi szinttel rendelkező célcsoporthoz.

„Az új dizájn kialakításánál alapvető fontosságú volt figyelembe vennünk, hogy a prémium terjesztési pontjainkra, Andrássy úti luxusüzletekbe, luxuséttermekbe és szállodákba kikerülő kiadvány vizuálisan ne elüssön, hanem belesimuljon abba a miliőbe, amelyben kínálják. A látványelemek bár lendületessé és fiatalossá váltak, a magazin fizikai kondícióit tökéletesen kiegészítő minőségre, s nem harsányságra törekedtünk” – tájékoztat Pécsi Balázs művészeti vezető.
(BrandTrend)