Kategória: Aktuális.

Az Ericsson kiadta a második „Game Changer” jelentést, „Az IP-szükségszerűség” címen, amely a TV és média iparág egészében a változásokat kiváltó alapvető tényezőket részletező hat részes sorozat legújabb darabja.

Az IP-szükségszerűség kiemeli, hogyan határozott meg az IP (Internet-protokoll) technológia felfedezése és bevezetése egy új korszakot, amely átformálta a bolygónkat, az életünket és olyan globális ágazatokat, mint például a TV és a média. Az Ericsson azt vizsgálja, hogy a IP hogyan tette lehetővé a csatlakoztatott eszközök számának robbanásszerű növekedését a világ minden részén, hatalmas növekedést okozva az adathálózatokban, amely forgalomnak a videó a fő alkotóeleme, hogyan formálta át a fogyasztói elvárásokat a videoélménnyel kapcsolatosan, és hogyan eredményezett egy friss együttműködési megközelítést a szélessávú szolgáltatók, a tartalomtulajdonosok és az új piaci szereplők között.

iptv

„Az internet hatása a mindennapi életünkre igazolhatóan az elmúlt évszázad legnagyobb technológiai innovációja, és a szórakoztatásra tett hatása ugyanilyen drasztikus” – fejtette ki Per Borgklint, vezető alelnök és az Ericsson Támogatási megoldások üzleti egységének vezetője. „Az IP-technológia bevezetése azt jelentette, hogy a televíziós műsorszórás korábban lineáris jellege helyébe egy új, interaktív és igény szerinti paradigma lépett, amely a nappaliból a csatlakoztatott eszközök felé vezető utat jelölt ki a világ minden részén.

„Ez a változás nagyon nagy változásokat jelent az iparág szereplői számára. A tartalomtulajdonosoknak, a műsorszóróknak és a hirdetőknek módosítaniuk kell az üzleti modelljeiken, hogy kihasználják a nézőkkel való közvetlenebb kapcsolatot; a televíziós szolgáltatóknak alaposan újra kell fogalmazniuk a fogyasztók felfedezését és a fogyasztói élményt, és teljesen meg kell valósítaniuk az IP-szolgáltatást; a hálózattulajdonosoknak át kell alakítaniuk a hálózataikat, hogy kezelni tudják a megnövekedett videoforgalom jelentette megterhelést, illetve előnyökre fordíthassák azt. Már elértük az inflexiós pontot, ahol a szélessávú IP-kapacitás találkozott az egyre inkább IP-központú csatlakoztatott eszközökkel, és a 2020 felé vezető út világos: még nagyobb sebesség, még nagyobb kínálat, még inkább azonnali szolgáltatás.”
(BrandTrend)