Kategória: Aktuális.

„A Heineken fogyasztói főleg olyan fiatal felnőttek, akik ismerik városuk legjobb programjait, helyeit, és szeretnek, minden újdonságról és érdekességről értesülni. A Cities kampánnyal szeretnénk bemutatni a legjobb programokat, hogy fogyasztóink túlléphessenek a megszokásokon és felfedezhessék saját városuk különlegességeit” – mondta Nikola Sucur, a Heineken márkamenedzsere.

Cities

Legyen szó szilveszteri lóversenyről, tematikus sétákról, éjszakai pop up bulikról, művészeti performanszokról, hajnali sporteseményekről, vagy városi párnacsatáról, Magyarország városai is bőven tartogatnak meglepetéseket. A márka legújabb reklámjában ezekhez hasonló izgalmas lehetőségekre hívja fel a figyelmet, hiszen el sem kell utaznunk ahhoz, hogy világraszóló élményekben legyen részünk.

A Heineken átlagemberek és hírességek bevonásával ismerteti meg fogyasztóit az egyes városok programjaival, izgalmaival, hogy ezentúl senki ne maradhasson le az érdekességekről. A hely, ahol élünk jóval összetettebb, különlegesebb annál, mint, amit a mindennapokon kiélvezünk belőle. A Heineken mindenkit arra invitál, hogy fedezze fel városát, és hozza ki a legtöbbet, a cseppet sem szürke hétköznapokból is.
(BrandTrend)