Kategória: Aktuális.

Ha egy fogyasztó nem hisz a reklám által közvetített üzenetnek, akkor nehéz meggyőzni a termék előnyeiről, bármely tulajdonságokkal is rendelkezzen. Nem véletlen tehát, hogy az etikus reklámok iránti elkötelezettség, vállalatok társadalmi felelősségvállalásának kifejezésén túl gazdasági kérdés is számukra.

Eckes Granini

„A tisztességes, társadalmi érzékenységet tiszteletben tartó reklámok előnyt jelenthetnek a márkának és az egész reklámszakmának. A fogyasztó reklám iránti bizalma a reklám működésének alapja, az önszabályozás pedig éppen ebben tud közreműködő segítséget adni” – hangsúlyozta Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára.

„A döntésünk nem csupán egy szakmai szervezet tagságáról szól, sokkal több ennél.  Fontosnak tartjuk, hogy kiváló termékeink előnyeit ne csak sikeresen, hanem egyben etikusan reklámozzuk. Az ÖRT tagságunk pedig ennek az elkötelezettségnek a kifejezése” – tette hozzá Aniot Dávid, a Sió-Eckes marketing vezetője.
(BrandTrend)