Kategória: Aktuális.

A Médiaunió Elnökségének tagjaiból összehívott zsűri az Activity Group – Super Channel konzorcium pályázatát ítélte a legsikeresebbnek. A tendernyertes ügynökségek koncepciójának erőssége, hogy a kampány során egyaránt felhívja a felnőtt társadalom figyelmét a médiatartalmak, médiafogyasztás előnyeire miközben figyelmeztet, hogy a kiskorúak médiafogyasztásának tekintetében a felnőttek felelőssége óriási.

A kampány pozitív hangvételű, és a különböző médiaeszközök és kommunikációs csatornák felhasználásával egyaránt szól a szülőkhöz, pedagógusokhoz és a kiskorúakhoz. Üzenetrendszere kiterjed arra is, amikor a gyerekeket nem várt, vagy nem nekik szóló hatások érik, és arra is, hogy a virtuális világban ugyanúgy segítenünk kell a kiskorúakat eligazodni, mint a valós életben. Ennek érdekében fontos a bevon(ód)ás, a tudatos nevelésre való felhívás.

A kampány pszichológus, szociológus, oktatáskutató, jogász, pedagógus, bűnügyi szakértő, stb. szakértők széles körének bevonásával társadalmi párbeszédre szólít.

A Médiaunió Alapítvány saját honlapja alakul át kampány-honlappá: kifejezetten egyszerű, a mindennapokban hasznos tanácsokkal szolgál mindhárom célcsoport (szülők, gyerekek, tanárok) számára.

A társadalmi célú kampány az ATL felületen főképp a szülőkhöz szól, de az online és közösségi kommunikációban a 12-18 éves korosztályt is megszólítják.

A kampányfilmek rendezője Szabó Simon, a Post Edison /H&H Production, Sparks, és az Adstream segíti az Alapítvány munkáját a gyártás során. A médiatervezési feladatok ellátásához az AdSol Média járul hozzá szakmai munkájával, a printekhez a fotózási munkálatokban Jobbágy Csaba vesz részt.

A 2014-es „Felelős médiahasználat” kampány fő támogatója a Telekom.
(BrandTrend)