Kategória: Aktuális.

Az Ebola Play több bejelentést is tett. A legfontosabb, hogy az összes hirdetési formátumot kizárólag HTML5 környezetben fejlesztik, amely a reszponzív dizájnnal együtt lehetővé teszi, hogy ugyanaz a kreatív minden képernyőn és eszközön tökéletes minőségben megjelenjen. Az új, mobil hirdetési formátum egyedülálló módon használja az okostelefonok mozgásérzékelőit, mindezt teljes képernyős, márkázott, videós és interaktív környezetben.

Mobil_Overlay_Landscape_Ebola_Play

Egy, a világon is egyedülálló innováció, a Smarticle is elindult a régióban. A Smarticle egy magazin-szerű élményt nyújtó, prémium, kinyíló formátum, ami kiválóan alkalmas márkázott történetek elmesélésére. Reszponzív dizájnt és parallax scrolling-ot használ, amivel cikkeket, videókat, nagyméretű képeket lehet egymásba fűzni.

Mobil_Overlay_Portrait_Ebola_Play

Több, új célzási lehetőséget vezetnek be: az érdeklődés alapút, az eszköz alapút és a retargetinget, amelyeket akár egyszerre is lehet használni az egész Ebola Play hálózatban.
(BrandTrend)