Kategória: Aktuális.

A Media Markt-Saturn Holding Kft. meghívásos médiatendert írt ki a tavasz folyamán abból a célból, hogy optimalizálja médiatervezési- és vásárlási aktivitásait, illetve az aktuális piaci trendekre szakértői válaszokat kapjon. Az elektronikai áruház szegmens meghatározó szereplője, amely 21 áruházzal van jelen Magyarországon, négy médiaügynökség közül választotta ki a győztest. A több fordulós tendert végül a Maxus Hungary nyerte. Az ügynökség feladata lesz a stratégiai tanácsadás, a médiatervezési- és vásárlási folyamatok végrehajtása, a reklámpiac folyamatos elemzése, illetve hatékonyabb kapcsolattartás a médiumokkal a jobb ár-érték arányú felületek elérése érdekében.

Nagy Marcell Tamás, a Maxus Hungary ügyvezető igazgatója elmondta: az egyre szűkülő reklámpiacon csak azok a médiaügynökségek tudnak talpon maradni, amelyek komplex szolgáltatást nyújtanak az ügyfeleiknek, és ezt a kiskereskedelem egyik meghatározó szereplője, a Media Markt-Saturn is felismerte.

A Maxus a WPP legfiatalabb médiaügynökségi hálózataként 2008-ban alakult a digitális világ kihívásaira reagálva. Jelenleg 55 országban van jelen 2000 alkalmazottal. Helyi ügynökségek globális hálózataként a Maxus büszke arra, hogy jelentős helyi ügyfeleket (Egyesült Királyságban a BT és ABF, Indiában a Tata, Olaszországban a Telecom Italia) és számos nemzetközi ügyfelet mint a Fiat, UPS, és Church and Dwight szolgál ki.
(BrandTrend)