Kategória: Aktuális.

A nyereménycsomag tartalmazza a hetijegyet vagy bérletet, a VIP pass-t, napi 15 000 forinttal feltöltött fesztiválkártyát, sátrat, hálózsákot és egy sor hasznos felszerelést. A nyertesnek az ajándékokért cserébe napi feladatokat, “különleges küldetéseket” kell végrehajtania, valamint vállalnia, hogy élményeit publikálják a Metropol Facebook oldalán, illetve a Metropolban is.

A kampány teljes egészében a Metropol Facebook oldalán zajlik, itt lehet jelentkezni legfeljebb 60 másodperces bemutatkozó videó feltöltésével május 19. és június 15. között. A jelentkezés feltétele az “aktív” közösségi élet. A feltöltés előtt a jelöltnek ki kell választania, hogy a VOLT, Balaton Sound, EFOTT vagy Sziget Fesztivál közül melyikre szeretne eljutni a Metropol jóvoltából.

Metropol_fesztivalozoja

A döntő fesztiválonkénti 10-es mezőnye a Facebook közösség szavazatai alapján alakul ki. A legnépszerűbbek közül a zsűri választja ki a végső nyerteseket: a Metropol Fesztiválozóit.

A zsűri tagjai: Sena Dagadu (Irie Maffia), Vitáris Iván (Ivan & The Parazol), Dr. Zacher Gábor, főorvos, toxikológus, Szép Fruzsina (Sziget), Barota László (Efott), Erdei Tamás (Metropol).

A feladatok végrehajtását és a győztesek fesztiválélményeit a rendezvények alatt az olvasók a Metropol online fórumain és a lapban is követhetik.
(BrandTrend)