Kategória: Aktuális és Ez a branding 360°.

Emellett a győzelem mellett viszont sikerült leigáznia szinte az összes közösségi média csatornát a fesztiválon való megjelenése óta.

A művész produkcióját illetően sem etikai, sem erkölcsi szempontból nem szeretnénk állást foglalni, már csak azért sem, mert ennél sokkal érdekesebb, hogyan vált egy tökéletesen felépített produkció és maga a termék (Conchita Wurst) szinte mindannyiunk beszédtémájává az elmúlt napokban.

Már az elődöntő után kezdte felfedezni magának az internetes társadalom a bizarr külsejű előadót, így egymás után jelentek meg az ötletesebbnél ötletesebb mémek. Ezek száma pedig a szombati döntő után robbanásszerűen megnőtt.

wurst

Ezzel együtt nőtt Conchita Facebook rajongóinak száma is, 13 ezer főről (jelen pillanatban) közel 390 ezer főre. Persze a kommentelőktől itt is kap hideget-meleget és úgy tűnik hogy egy-egy poszt moderálására már kapacitás sem marad. Twitteren több mint 67 ezer követője van az előadónak, akinek a világ minden részéről gratulálnak ezen a csatornán is. Instagramon jelenleg több mint 38 ezer követője van, bár a legutolsó fotóját közel három hete posztolta.

Az Eurovízión előadott produkcióját a YouTube-on több mint 4 milliószor tekintették meg.

Az emlékezetes produkció és előadója valószínűleg még sokáig beszédtéma lesz (és nem csak Puzsér Róbert talál majd ebben is újabb érvényesülési lehetőséget). Mindez a közösségi csatornák nélkül aligha juthatott volna el ilyen gyorsan, ilyen sok emberhez úgy, hogy talán csak töredékük látta magát a produkciót.

Szerző: Forgács Mariann
(BrandTrend)