Kategória: Aktuális.

A Public Relations Global Network (PRGN), a világ egyik legnagyobb, független PR-ügynökségeket tömörítő hálózata Uwe Schmidtet, a hamburgi székhelyű Industrie Contact (IC AG) társtulajdonosát és vezérigazgatóját választotta soros elnökévé.

Schmidt David Landist, a san franciscoi Landis Communications Inc. vezetőjét váltja a globális ügynökségi hálózat elnöki székében. Schmidt egy évre szóló mandátumát követően várhatóan Ed Stevens, a clevelandi Stevens Strategic Communications Inc. tulajdonosa követi őt a soros elnöki pozícióban. Minderről a PR-ügynökségi hálózat tagsága Miamiban tartott éves közgyűlésén döntött, ahol Magyarországot a Goodwill Communications képviselte.

PRGN elnokseg_David Landis-Uwe Schmidt-Ed Stevens

Közel ötven tagja mind független, helyi ügynökségek, melyek tulajdonosai maguk vezetik cégüket. A hálózat minden országban és földrajzi területen olyan tagokkal képviselteti magát, akik saját piacukon vezető pozíciót élveznek és magas színvonalú kiszolgálást nyújtanak ügyfeleik számára.

A német Uwe Schmidt megválasztásával a PRGN globális hálózata a következő 12 hónapban kétségtelenül Európára koncentrál. Schmidt a fő mozgatórugója a „Hálózatok hálózata” nevű kezdeményezésnek, melynek keretében a PRGN más független marketingkommunikációs hálózatokkal keresi a kapcsolódási pontokat az ügyfelek teljesebb PR- és marketingkommunikációs kiszolgálása érdekében.

A PRGN tagvállalatai révén mára jelen van a legnagyobb európai országokban, de van még lehetőség a lefedettség bővítésére. Schmidt személyében az európai prioritásokat pontosan értő elnöke lesz most a globális hálózatnak, emeli ki Kondor Anna, a PRGN magyar tagvállalata, a Goodwill Communications ügyvezető partnere.

„Mindig különös jelentőséggel bír, amikor a hálózat európai ügynökségvezetőt választ soros elnökének. Ezekben az években azt érezzük, hogy a PRGN európai tagjait és kezdeményezéseit helyezi a fókuszba. Mindez pedig nem csak nekünk, de ügyfeleink számára is igazán jó hír, akik élvezhetik az ebből fakadó szolgáltatásfejlesztés és az európai ügynökségek szorosabb együttműködésének előnyeit,” – teszi hozzá Kondor Anna.
(BrandTrend)