Kategória: Aktuális.

Májusban vált arculatot a Café Csoport. Az új dizájn házon belül készült: a Café Design a legújabb trendeket követve dinamikus arculatot tervezett a cégcsoportnak. Simon Attila, a Café Design ügyvezető igazgatója szerint az nem volt kérdés, hogy dinamikus legyen az új arculat, csak az, hogyan legyen dinamikus?  „Fontosnak tartottuk, hogy a régi, vidám arculatot ültessük át egy modernebb dizájnba, úgy, hogy megtartsa lendületességét, játékosságát, de sokkal jobban használható legyen különböző felületeken, valamint hogy az arculat szinte már logó nélkül, gesztusokból is felismerhető legyen.” Ezért a Café védjegyének számító színes csíkokat megtartva, de újragondolva, újraformázva készült el az új dizájn, melynek dinamikáját a színes oszlopok elrendezésének a változatossága adja. A logó evolúcióját a félperces demó videó mutatja be.

Az arculat februári házon belüli bemutatását követően egy belső használatra készült alkalmazással minden cafés munkatárs lehetőséget kapott saját, egyedi logója megtervezésére, ami a névjegykártyák mellett az email aláírásokra került rá. A tervezés során nem született két egyforma logó, hiszen a színsorrend és az oszlopmagasságok variálásával cégcsoportonként több mint négyezer milliárd különböző változat készíthető.

Cafe-personal-logok-osszerendezve-2014-05-07

Az alkalmazás sikerét látva készült egy ügyfélváltozat is, amellyel egyszerűen és szórakoztatóan bárki megtervezheti saját, személyre szabott cafés logóját. A logókészítés során ajándéktárgyakat, pólót, bögrét és pendrive-ot lehet nyerni, amelyeken a szerencsések viszontláthatják saját logójukat.
(BrandTrend)