Kategória: Aktuális.

A Spam kisokos pontos útmutatást nyújt az elektronikus levelek helyes felépítésével, a technikai paraméterekkel kapcsolatban, de az is kiderül belőle, milyen következményei vannak annak, ha nem megfelelő forrásból vásárolunk adatbázist.  Mindezeken túl a hazai és uniós szabályozásnak megfelelően a spameket küldő cégek felelősségre vonhatóak, ezért a DIMSZ arra törekszik, hogy mindenki számára tudatosítsa, az e-mail marketing nem egyenlő a spamek küldésével.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban indította el Tisztelt Vásárló nevű programját, melynek keretében valósult meg a mostani kiadvány is, első állomásaként a szövetség tagjai az NMHH, a GVH, a NAIH és az ÖRT szakembereivel találkozhattak. Ezt követte az Adatvédelmi Kommandó, melynél 22 véletlenszerűen kiválasztott e-commerce cég honlapján található funkciókat ellenőrizték; mint a regisztráció, a hírlevél-feliratkozás, a cookie-kezelés és az adatvédelmi tájékoztató.

A Spam kisokos szerkesztésében közreműködő cégek és személyek a tagozat elnöke, Dely Gábor mellett: Jeges Zsolt, Citromail, Damjanovich Nebojsa, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Protopmail, Visionline, valamint a Direkt és Interaktív Marke­ting Szövetség E-mail marketing tagozata.

A kiadvány az alábbi linkről letölthetőhttp://www.tiszteltvasarlo.hu/forum/spam-bejelentes
(BrandTrend)