Kategória: Aktuális.

Új női és férfi futócipő, illetve futóruházati kollekcióval jelentkezett a Salming. A termékbevezetés egész Európát, így Magyarországot is érinti. A svéd sportmárka hazai forgalmazója az LV-International Kft., amely PR-ügynökséget választott a termék piaci bevezetéséhez. Az ügynökséget felkérés alapján választotta ki a vállalat az eddigi referenciák alapján, a megbízást a KRQ Communications nyerte el.

SAL__0000_SPEED

Az együttműködés keretében az új PR-ügynökség feladata lesz a termékkommunikáció támogatása, PR-cikkek írása, illetve a sajtókapcsolatok erősítése. Az ügynökség az életmód- és divatmagazinok újságíróit, valamint kiválasztott bloggereket cipőtesztelésre kérte fel. Mindemellett a Salming fokozott jelenlétet biztosít az új kollekciójának POS és POP eszközökkel kereskedői partnerein keresztül, valamint kiemelt sportrendezvényeken. Az eladóhelyeken állvány, plakát, imázsképek és szórólap segíti a svéd sportmárka bemutatását a vásárlóknak.

SAL__0001_RACE

A célcsoport az aktív 18-49 éves korosztály, akik fontosnak tartják a sportot, az egészségmegőrzést. A kampány során a Salming azt hangsúlyozza: a futócipők kialakítása során nem a hagyományos, kizárólag a lábfej mozgását elemző módszert alkalmazták, hanem az egész test ergonómiáját, valamint természetes mozgását vették alapul. A futócipők így könnyűek, rugalmasak, kényelmesek és vékony anyagból készültek.

SAL_DISTANCE_MALE_LACING

A Salming a hosszútávfutóknak a Distance, a különböző távokat teljesítőknek a Speed, a versenyzőknek a Race, a kezdőknek, illetve a hétköznapi viselethez pedig a Xplore típust kínálja. A cipőkhöz teljes és egységes – fekete-lime, illetve fekete-rózsaszín – ruházatot ajánl. A légáteresztő, rugalmas, a test vonalát tökéletesen követő anyagból készült nyári rövid- és téli hosszú futónadrágok mellett többféle felsőrész, mellény és széldzseki is része a kollekciónak, amelyek egész évben biztonságos és kényelmesen edzést tesznek lehetővé a szabadban is.
(BrandTrend)