Kategória: Aktuális.

David Marcus, a PayPal elnöke a következőket nyilatkozta: „Új arculatunk messze túlmutat egy továbbfejlesztett logón. Fő üzenetünk, hogy a PayPal újraértelmezi a pénzhasználat jövőjét azzal, hogy az embereket állítja a középpontba, amit az arculatváltással párhuzamosan induló első globális reklámkampányunkkal is támogatunk. Hisszük, hogy nem a pénz mozgatja a világot, hanem az emberek” – mondta el az elnök.

http://www.youtube.com/watch?v=DIn3M72rfdA&list=PLZYvJXzSQBmMQ4gX5ipW6o_MwS8SD1fCR&feature=share

Az új arculatot a díjnyertes designcég, a fuseproject készítette. Az új, frissebb színeket és egyszerűsített formát használó logó a PayPal felirat mellett kiegészült a „PP” monogrammal is, amely a márkanév rövidítése. Az új vizuális megjelenés tervezésénél a grafikusok figyelembe vették a mobilszektor növekvő hangsúlyát, illetve a fizikai és online vásárlás határainak egyre inkább jellemző elmosódását, valamint a PayPal vezető innovátor szerepét.

A megjelenést úgy tervezték, hogy illeszkedjen ahhoz a kihíváshoz, hogy a mai számítógépek és mobileszközök mellett a közeljövőben szinte bármilyen eszközről fizethetünk majd az okosóráktól az okos-szemüvegekig. Az új design kohéziót teremt a márkájáoz kapcsolódó érzések és bizalom között, amelyet a 149 millió aktív felhasználó már megszavazott a PayPalnek. Egyszerűségének köszönhetően az arculat rugalmasan megjeleníthető az okostelefon kijelzőjétől kezdve a 72”-os tv képernyőjéig.

Yves Bahar, a fuseproject alapító ügyvezetője szerint a PayPal igazi ikonikus márka, amelynek logója is erre kell, hogy utaljon: „A PayPal olyan innovatív és dinamikus márka, amely akár napi szinten kerül kapcsolatba felhasználóival. Az új logó reflektál a vállalat úttörő szerepére, valamint egyértelműen utal annak piacvezető mivoltára és arra, hogy a biztonságos pénzügyi átutalás nem kell, hogy függjön a felhasznált eszközöktől” – mondta el az ügyvezető.

PayPal_logo_2014

Az arculat tervezésében négy kulcselem játszott szerepet: a PayPal szó hangsúlyosabb megjelenése a „futura” betűtípusnak köszönhetően; a PayPal monogramja; a vibrálóbb színek; valamint a betűk dinamikus dőlésszöge.

A felhasznált betűtípus lágy élei kiemelik, hogy a PayPal emberi, mindenki számára elérhető márka. Mivel a PayPal színe mindig is kék volt, így az új arculatban sincs ez másképp: a gazdag indigó színű „Pay”, illetve a vibráló „Pal” betűk színeit és alakját úgy választották ki, hogy jobban kihasználják a piacon lévő nagyfelbontású eszközök képességeit.

A két egymásra helyezett „P” monogram egyrészt a márka és a felhasználók közti bizalmon alapuló kapcsolatot fejezi ki, másrészt nagyobb rugalmasságot biztosít a logó számára kis méretű felületeken.

Az arculatváltás másik fontos üzenete a PayPal előremutató magatartása: a szavak és a betűk is „italic” betűtípusban maradtak, hasonlóan a korábbi verzióhoz, ami folyamatosságot tükröz, míg a dinamikusabb színek, illetve a betűk éles dőlésszöge a jövőbe mutató megoldásokat jelképezi.

Az új arculat globálisan, minden PayPal felületen megjelent, vagy meg fog jelenni az online oldalaktól kezdve a mobilalkalmazásokon át a PayPal checkout gombokig és marketing anyagokig. Már az új logó jelenik meg a „Powering The People Economy” kampányban is, ami a márka első globális reklámkampánya. A fogyasztók először Németországban, az Egyesült Királyságban, Ausztráliában és az Egyesült Államokban találkozhatnak először a Havas Worldwide reklámügynökség munkájával.
(BrandTrend)