Kategória: Aktuális.

A Project/029 (korábban IDG Hungary) felületeit értékesítő SmartSense Hungary Kft. új értékesítési igazgatója, Balla Zoltán az ELTE ÁJK-n folytatott tanulmányait követően hosszú évekig dolgozott az elektronikus és nyomtatott média területén; három évig volt főszerkesztő-helyettes, majd szintén három évet töltött el az IDG online és digitális magazinjainak értékesítési menedzsereként. Ez idő alatt több kiadvány elindításában és kereskedelmi fejlesztésében is részt vett.

Új pozíciójában, a SmartSense Hungary értékesítési igazgatójaként fő feladata azon felületek értékesítésének szervezése lesz, amelyeket már jól ismer, hiszen a cég kizárólagos értékesítője a Project/029 portfóliójának. Munkája során szorosan együttműködik majd a Project/029 B2C igazgatójával, Haraszi Tiborral, valamint Fábián Zoltán B2B igazgatóval.

“A kérdés számomra egyszerű volt: Szeretnék-e ismét azzal a csapattal dolgozni, amelyik ilyen ütemben tudja online kiadványainak számait emelni úgy, hogy közben print üzletágának versenyképességét a piaci trendekre fittyet hányva nemcsak fenntartani, de növelni is képes? Szeretnék.” – Balla Zoltán értékesítési igazgató.
(BrandTrend)