Kategória: Aktuális.

A Carnation több nemzetközi kreatív díjat is nyert az elmúlt évek során, többek között One Show Silver-t, Golden Hammert, illetve WEBIT Creative Agency of the Year-t is. Magyarországon számos Arany Pengével és Effie-vel tüntették ki az ügynökséget.

Krisztián kíváncsisága és kreativitása beépült a Carnation DNS-ébe. Remek példa erre a POSSIBLE Games & Innovations létrejötte, mely neve alatt jegyzi a DieHard hivatalos mobil játékát és a The End App-et is. Az innovatív kromoszómáknak köszönhető többek között a Totoya Creatures hibrid játék, illetve a Wootocracy közösségi oldal létrejötte is, melyek a cég saját fejlesztésű termékei.

cannes lions

„Rendkívüli megtiszteltetés számomra, hogy meghívást kaptam a legrangosabb reklámfesztivál zsűrijébe, egyben hatalmas elismerés a Carnation felé, hogy amit képviselünk, az nemzetközi szinten is iránymutató” – nyilatkozta Tóth Krisztián.

A Carnation kreatív igazgatójától nem áll távol a zsűrizés, számtalan magyar vonatkozású illetve nemzetközi verseny zsűrijét erősítette már. Emellett előszeretettel támogatja a tehetséges fiatalokat, állandó mentora az AppCampus gyakornoki programjának, valamint a Portfolio Night-nak.

A Cannes Lions a reklámszakma Oscar-gálája, mely idén június 15. – 21. között kerül megrendezésre. A reklámipar elitjén kívül a rendezvényen 94 országból több mint 10.000 ember fordul meg évente azért, hogy ezen a felejthetetlen 7 napon inspirálódjon, kapcsolatokat építsen és megismerkedjen a szakma más területein megjelenő újdonságokkal is.
(BrandTrend)