A Fortune Magazin 2014-es Világ Legcsodáltabb Cégei (World’s Most Admired Companies) ranglistáján az Apple, a Google és az Amazon léphetett a dobogóra.
A Fortune felkérte a Q Scores Company-t, amely a fogyasztók hírességekhez kapcsolódó érzelmi kapcsolatait vizsgálja, hogy elemezze a márkanagykövetek és a vállalatok WMAC Top 50 All-Stars listáján szereplők közötti összefüggéseket.
“A magas “Q Score” a bizalom, az integritás, a hitelesség és az erős érzelmi kötelékek mérőszáma” – mondja Henry Schafer, ügyvezető alelnök. Hozzáteszi, “a tipikus híresség a népesség mintegy 30%-ának figyelmét élvezi, és a rajongók 16%-a szerint az adott sztár személyes kedvencük”.
A lista első öt helyezettje:
George Clooney
Termék: Nespresso
Vállalat: Nestlé
Most Admired Rank: 31
Taylor Swift
Termék: Diet Coke
Vállalat: Coca-Cola Co.
Most Admired Rank: 6
Beyoncé Knowles
Termék: Pepsi
Vállalat: PepsiCo
Most Admired Rank: 42
Queen Latifah
Termék: Cover Girl and Pantene
Vállalat: Procter & Gamble
Most Admired Rank: 15
David Beckham
Vállalat: Samsung Electronics
Most Admired Rank: 21
(BrandTrend)