A natív megoldás alapötletével a Telenor kreatív ügynöksége, a Carnation állt elő. A Telenor médiaügynöksége, a PHD pedig maximálisan támogatta a kezdeményezést, majd ők keresték meg az Adaptive Media-t, hogy közösen alakítsák ki a projekt tényleges koncepcióját. Az egyes tartalmi elemeket a 444.hu szerkesztőségével történt négyoldalú egyeztetés után véglegesítették:
Cikkhangulat zenében
Egy héten keresztül napi több kiemelt cikkbe tesznek a szerkesztők olyan zenét/playlistet, ami szerintük legjobban illik az adott tartalomhoz a cikkbe ágyazott Deezer widget segítségével: http://444.hu/tag/deezer-
Buliajánló
A szokásos pénteki 444-es buliajánlóban az ajánlott programokhoz kapcsolódóan playlist beágyazva a widgetben. (http://444.hu/2014/03/28/ha-
Hétfői Kívánságműsor
A szerkesztőség pénteken felvezette a Hétfői Kívánságműsor “rovatot”: itt.
Az olvasók küldhetnek állapotukhoz, közérzetükhöz illeszkedő zenei kérést, a szerkesztőség pedig a legfrappánsabb kérésekre reagál: ha magának kér izgalmasan valamit tőlünk, akkor választanak neki, ha másnak akar küldeni a 444-en keresztül, és elég klassz, akkor beszerkesztik.
A második felvezetés a mai napon történik: itt.
(BrandTrend)