Kategória: Aktuális.

Ahhoz, hogy megértsük az európai piac jelenlegi hirdetési formátumainak jellegét és különbözőségét, az IAB Europe megszervezte a Brand Advertising Formats felmérés-t, amely több mint 300 vezető kiadó, ügynökség és hálózat véleményét gyűjtötte össze Európa-szerte.

A felmérés kiemelte, mind a jelenleg népszerű, mind pedig az előrejelzések szerint a jövőben előtérbe kerülő formátumokat egyaránt. Azonosították, mely formátumokat keresik, és ez milyen ellentétben áll a kínálati oldallal. Ez a betekintés lehetővé tette az IAB Europe számára, hogy létrehozzon egy optimális hirdetési formátumot – a Brand Builders-t.

A statikus és dinamikus (bővíthető) márka hirdetési formátumok, amelyek sokszínű hirdetési lehetőséget kínálnak:

Statikus formátumok:
1.         300×600
2.         728×90 + 160×600
3.         728×410

Dinamikus formátumok:
4.         300×250 → 728×410
5.         728×90   → 728×410
6.         160×600 → 300×600
(BrandTrend)