Kategória: Aktuális.

A Research Company Evaluating The Media Agencies (RECMA) 2013-as kutatásának készítői 44 országban, 700 ügynökség eredményeit vizsgálták.

A MediaCom éves vállalati teljesítmény terén is növelni tudta az előnyét 2013-ban. A cég öt piaca is A+ minősítést kapott (Kolumbia, Franciaország, Németország, Lengyelország és Egyesült Királyság). Az azt követő legjobb A minősítésben pedig Ausztriát, Csehországot, Dániát, Hongkongot, Hollandiát, Portugáliát, Szlovákiát, Spanyolországot, Svédországot és Magyarországot részesítették.

Az elismertségnek köszönhetően a médiaügynökség olyan határokon átnyúló kampányokat bonyolított le, mint a Sony Electronics és a Danone promóció az EMEA-régióban, vagy az ADT Észak-Amerikában.

Az ügynökség idén mobilfronton is erősített. A nemzetközi vállalat egy a mobilreklámokra szakosodott céget, a Celtra-t választotta partneréül.
(BrandTrend)