Kategória: Aktuális.

A háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázót a népszerű magyar kávémárka, a Bravos kérte fel, hogy legyen új kampányának arca. Az olimpikont eddig ritkán láthattuk reklámokban, amiért a Bravos mellette döntött: hiteles, népszerű példakép.

„Nagyon ritkán vállalok el hasonló reklámos felkérést, de most kivételt tettem, mert egy magyar márkáról van szó, ami hosszú évek óta a megbízhatóságot és a minőséget képviseli a piacon, helytáll a nemzetközi márkák mellett.”- nyilatkozta az együttműködés kapcsán az olimpikon, aki jelenleg lázasan dolgozik hamarosan nyíló olasz éttermén.

bravos werk

A Bravos reklámfilmjében ezúttal nem a vízben, hanem bevásárlás közben láthatjuk a sportolót, nem véletlenül. „Szerettük volna Tamást egy olyan szituációba helyezni, amivel a vásárlóink is tudnak azonosulni.”- fogalmazott Komáromi Miklós, a Bravos termékeket gyártó Mocca Negra Zrt. vezérigazgatója. Kásás egy átlag vásárlóként jelenik meg a reklámban, ahol egy ártatlan konfliktusban köti össze a Bravos kávé a szereplőket.

Kásás egyébként maga is nagy kávéfogyasztó – minden napja egy erős feketével kezdődik, de napközben is szívesen fogyaszt egy-két espressot. Mint mondta, természetesen a saját éttermében is lesz majd kávé-sarok.

Az új reklámfilm március 15-től az esti órákban látható a kereskedelmi csatornákon.
(BrandTrend)