Kategória: Aktuális.

2014. március 20-tól hűségprogrammal kedveskedik vásárlóinak a Bonduelle: a cég kedvezménykuponokra és értékes ajándékokra váltja a vásárlók által összegyűjtött pontokat, amelyek egy külön erre a célra létrehozott microsite-ra tölthetőek fel. „A Mi Zöldségesünk” nevet viselő programot országos hirdetési kampánnyal egybekötve indítja el az élelmiszergyártó.

A Bonduelle hosszú évek óta a zöldségek szakértőjeként ismert a magyar élelmiszeriparban, és nem csak minőségi, finom termékei miatt kedvelt a fogyasztók körében, de rendszeres nyereményjátékai, akciói miatt is népszerűségnek örvend. Idén is újdonsággal jelentkezik a cég: hosszú távú hűségprogramot indít elkötelezett vásárlóinak, amely több lehetőséget is tartogat a nyerésre, havi és negyedéves nyereményjátékok formájában.

Bonduelle_Husegprogram

„A Mi Zöldségesünk” elnevezésű hűségprogramban a Bonduelle microsite-ján, regisztráció után, virtuálisan gyűjthetnek pontokat a vásárlók, bármely Bonduelle termék vásárlása után. A program során értékes konyhai eszközökre, többféle kedvezménykuponra és más ajándékokra tehetnek szert a gyors és hűséges vevők. A 2014. március 20-án startoló hűségprogramot országos hirdetési kampánnyal egybekötve indítja el az élelmiszergyártó: citylight felületekkel a legnagyobb városokban – köztük Budapesten, Miskolcon, Szegeden, Pécsett, Debrecenben, Veszprémben – print és online hirdetésekkel a legolvasottabb női és gasztrolapokban, valamint közösségi média aktivitásokkal erősít a cég.

A „Mi Zöldségesünk” hűségprogram megvalósulásáért és a microsite fejlesztéséért a Rewart, a médiafoglalásokért a Universal McCann, a PR kommunikációért a Multeam360 csoport tagja, a Stern Communications, míg a kreatívokért ismét a Redworks felelős a kampány során.
(BrandTrend)