A MediaCom, amely a világ egyik vezető média-kommunikációs szakembereket tömörítő vállalata, együttműködést kötött a maga területén ugyancsak élenjáró Celtra-val, annak érdekében, hogy a jövőben még hatékonyabb hirdetési lehetőségeket biztosítson ügyfelei számára.
A partnerség lényegesen egyszerűbbé és költséghatékonyabbá fogja tenni a mobiltelefonos hirdetések előállítását, célirányosságát, illetve az ellenőrzést egyaránt. A MediaCom ügyfelei így részesülhetnek a gyorsan növekvő mobil piac három meghatározó megoldásából:
– Elegendő a hirdetések egy központi változatának megalkotása, ahelyett, hogy külön-külön együttműködjenek az egyes kiadókkal és különböző összetett eszközökre optimalizálnának.
– A hirdetőknek csak egy kreatív kampány elindítására van szükségük ahhoz, hogy az üzenetek a jelenleginél sokkal gyorsabban, és sokkal szélesebb körben terjedjenek.
– Központosított, egységes jelenlétet eredményez szerte a világon, így a MediaCom és partnerei a legoptimálisabb formában mutathatják be, juttathatják el és értékelhetik a hirdetéseket.
(BrandTrend)