Kategória: Aktuális.

A Hyundai Motor Company, a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) hivatalos partnere bejelentette, hogy a 2014-es Brazíliai Labdarúgó Világbajnokságon a spanyol Iker Casillas és a brazil Ricardo Kaká lesz a márka globális nagykövete a 2014-es FIFA Brazíliai Landarúgó Világbajnokság ideje alatt.

2014 hyundai worldcup_1_S

“Izgatottak vagyunk, hogy ez a két legendás labdarúgó lesz márkánk nagykövete a világbajnokság ideje alatt. Bízunk benne, hogy Casillas és Kaká révén a világ minden pontjába eljuttathatjuk a bajnokság izgalmait és szenvedélyét, miközben újfent megmutatjuk a Hyundai határtalan elkötelezettségét a világ legnépszerűbb sportága iránt” – mondta Tak Uk Im, a Hyundai Motor Company alelnöke és ügyvezető igazgatója.

Casillas, aki jelenleg a Real Madrid C.F. színeiben véd, és általános vélekedés szerint a világ egyik legjobb kapusa,  eddig három alkalommal vett részt a FIFA Világbajnokságokon. Kaká, az A.C. Milan középpályása, 2007-es Aranylabdás játékos és az Év játékosa, ugyancsak háromszor játszott pályafutása során a világkupán.

A két világsztár mellett a Hyundai a brazil Emboaba Oscart is felkérte, hogy legyen a márka helyi képviselője a világbajnokság idejére. Oscar jelenleg a Chelsea F.C. középpályása.

2014 hyundai worldcup_2_S

A márka nagyköveteinek kulcsfontosságú szerep jut a Hyundai Motor és a szurkolók közötti kapcsolat kiépítésében. Ennek érdekében egész évben marketing események gazdag választékát szervezi a márka, a televíziós és sajtóhirdetésektől kezdve a digitális marketing programokon át a helyszínekre kitelepült eseményekig.

A Hyundai Motor 1989 óta ápol partneri kapcsolatot a FIFA-val; jelenlegi együttműködői szerződésük 2022-ig érvényes. A Hyundai Motor sikerrel támogatott olyan globális rendezvényeket, mint a 2002-es koreai-japán, a 2006-os németországi, és a 2010-es dél-afrikai világbajnokság, továbbá számos egyéb versenyt, például a FIFA Konföderációs Kupát. A nemzetközi labdarúgás sikeres támogatása jelentős mértékben hozzájárult a Hyundai Motor erőteljes, folyamatosan javuló márkaismertségének és arculatának a fejlődéséhez.
(BrandTrend)