Kategória: Aktuális.

A country-s, rockos aláfestő zene és az aranytorkú építőmunkások kórusának látványa, akik egyébként civilben a Magyar Rádió kórusának tagjai, mindenkiben nyomot hagy majd. Az új videó az Okego munkája, ahogy a két korábbi spot is. Az egy napig tartó, jó hangulatú forgatás eredménye a tévé reklámszüneteiben élvezhető, de Zsozsó ezúttal az óriásplakátokról is ránk kacsint, a reklámspot teljes, 53 másodperces verziójával pedig online találkozhatunk.

A reklámfilmhez werkfilm is készült, melyből többek között kiderül, hogy Zsozsó, Tanka Balázs, a Turbo zenekar frontemberének hangján énekel; és hogy a kék babakádas jelenet felvétele alatt Geszti Péter egy zöld békabábbal tartotta fenn a kisgyermek érdeklődését.

eladom_a_furot_megveszem_a_furot

Zsozsó hamar belopta magát a nézők szívébe. Az első két videó sikerét jól jelzi, hogy a két reklámot több mint 1 millióan nézték meg a YouTube-on, az internetet ellepték a Zsozsós mémek, a plüss Zsozsókból pedig már több ezer darabot eladtak. Lassan egy ország énekli vele együtt: „eladok mindent, de az eszemet neeeem.”

egy_csapat_jofogas_rajongo

A narancssárga színű, kék hajú, jól nevelt keretek közt punk figura dalszövege az új reklámfilmben kicsit módosult, egyszer az eladóval harsogja, hogy „Eladom” aztán a vevővel énekli, hogy ”Megveszem!” A filmben végig hétköznapi karaktereket láthatunk, és mint kiderült, a statiszták közt nem csak színészeket találunk: az alkotók Zsozsó hatalmas rajongói táborából toboroztak szereplőket, a facebook-on keresztül.

„Zsozsó önálló életre kelt, saját rajongói bázist épített ki magának. Ezzel a filmmel elsősorban az volt célunk, hogy bemutassuk az adás-vétel folyamatát, és humoros formában éreztessük: megunt tárgyaink tényleg megérdemelnek még egy esélyt, mert mások életét komolyan befolyásolhatják” – mondta Budai László, a Jófogás.hu ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)