Kategória: Aktuális.

A METs Hungaryt 2014. február 24-től választotta a médiavásárlói feladatok ellátására partneréül a Budapest Bank. A döntésben a szakmai megfontolások mellett az anyavállalati szinergiák is szerepet játszottak, hiszen az ügynökség anyacége, a GroupM és a MEC Global 2013 nyarán kapott megbízást a General Electric médiavásárlási feladatainak ellátására.

„Nagy várakozásokkal nézünk az együttműködés elé, hiszen a METs alapos szakmai tapasztalatokkal rendelkező médiavásárló cég, amely a tervezési-kutatási módszerek alkalmazásában is élen jár. A Budapest Bank ügynökségeként teljes körű, integrált stratégiai tervezést végeznek mind a lakossági, mind a vállalati üzletág számára. A GE globális megbízása nyomán pedig nemcsak a hazai tapasztalatokat, de a nemzetközi jó gyakorlatokat is hatékonyan ki tudjuk majd aknázni” – mondta el Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs vezetője.

„Büszkék vagyunk arra, hogy nemcsak globális szinten bizonyítottunk a GE-vállalatoknál, de a Budapest Bank bizalmát is sikerült elnyernünk. Bízunk benne, hogy a legnagyobb hazai médiaügynökségi csoport részeként kimagasló szakmai színvonalon és költséghatékonyan tudjuk majd segíteni a Budapest Bank céljainak megvalósulását” – tette hozzá Jobbágy Balázs, a METs Hungary ügyvezetője.

A METs Hungary a GroupM és a MEC Global csoport része. A GroupM  közel száz ügyfele közé tartozik például a Telekom, a Nestlé, a Procter & Gamble, a Danone, a Bayer és a Ford. A METs dolgozik többek között a Johnson & Johnson és a Storck márkáin is. A csoport ügynökségei 2013-ban több mint egy tucat Effie díjat nyertek.
(BrandTrend)