Kategória: Aktuális.

Outdoor reklámok szempontjából az ország egyik kiemelt és prémium célközönséget elérő útvonala, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető gyorsforgalmi út mellett található felületek értékesítéséről kötött megállapodást a Backlite Hirdetési Kft.,valamint a DEFI Hungary (DEFI). A hosszú távú együttműködés alapján februártól a Backlite tulajdonában lévő táblákat a DEFI értékesíti saját helyi és nemzetközi hálózatán keresztül. A francia tulajdonú, összesen 16 országban jelenlévő közterületi reklámspecialista a felületek kreatív megújításában, technikai korszerűsítésében is közreműködik.

A DEFI számára nem újdonság a repülőtér és a hozzá kapcsolódó kültéri felületekkel kapcsolatos munka, hiszen korábban öt éven keresztül ez a cég végezte a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér reklámfelületeinek értékesítését. Az egyedi közterületi megoldások tekintetében világviszonylatban piacvezető DEFI szakemberei úgy gondolják, hogy az ország egyik „kapujának” számító repülőtéri gyorsforgalmi út melletti prémium reklámfelületek nagyon hatékony hirdetési lehetőséget biztosítanak. „Kreatív szemléletünkre, nemzetközi technológiai tapasztalatainkra és a magyar piac évtizedes ismeretére támaszkodva szeretnénk a legtöbbet kihozni ezekből a kiemelt felületekből” – mondta el Hamvai Bertalan, a DEFI Hungary vezetője.

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér évi több mint 8 millió utasának a jelentős része a gyorsforgalmi utat használja, ezért ez az útvonal kiemelten fontos helyszíne a közterületi reklámoknak. A magas státuszú, prémium célcsoportok megszólítására alkalmas óriás egyedi közterületi eszközök esetében havonta nagyjából 2 milliós kontakttal lehet számolni. Az összesen 12 helyszínen elhelyezkedő, nagyrészt 2*2 oldalas táblák backlight, azaz háttér világítású technológiával üzemelnek.
(BrandTrend)