Az együttműködés 2014-ben az éves, illetve időszakos kampányokon folytatódik. A magyarországi székhelyű Danubius Hotels Group 7833 szállodai szobával egyike Európa legjelentősebb szállodavállalatainak, a Hotels magazin évente rendszeresen közzétett top 300 szállodaipari vállalkozások rangsorában a szállodai kapacitás alapján az előkelő 90-100 helyen szerepel.
A szállodacsoport gyógy-, wellness- és városi szállodákat tulajdonol és üzemeltet Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában, illetve üzemeltet Nagy-Britanniában. Legismertebb hazai szállodái a Budapest Hilton, a Gellért, az Astoria, a Flamenco, a Helia, a Grand Hotel Margitsziget, a füredi Annabella és Marina, a soproni Lövér vagy a bükfürdői, hévízi, sárvári és margitszigeti Health Spa Resortok.
Kovács Balázs, a Danubius Hotels Group értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy integrált kommunikációs referenciái, online marketing kompetenciája és üzleti stratégiai megközelítése alapján és az első közös kampányok tapasztalatai után választották a neo-t a hosszabb távú együttműködésre.
A Neo Interactive ügyfélkörében található még az HBO Magyarország, a MOL Nyrt., az EGIS, az AXA Bank, a Bonafarm Csoport, a Sanofi, a JátékNet.hu, a Budapesti Kommunikációs Főiskola vagy a Telenor.
(BrandTrend)