Boris Beker, a Chapter 4 Magyarország managing partnere kifejtette: “Nagyon örülök, hogy a Farmec, egy ilyen komoly és ambiciózus cég került a portfóliónkba. Ez az ügyfél akvizíció tökéletesen illeszkedik nemzetközi startégiánkba és kiemeli cégünk erősségét a régióban.”
Az egy évvel ezelőtt kezdődött romániai együttműködést követően Magyarország a második piac, ahol a Chapter 4 kommunikációs szolgáltatásokat nyújt a Farmec számára.
A Chapter 4 magyarországi ügyfélkapcsolati vezetője Murányi Edit felel a Farmec márkáért.
Fülöp Enikő, a Farmec magyarországi értékesítési igazgatója kiemelte: “Egy olyan stratégiában és kreatív megközelítésben erős ügynökséget kerestünk, akik hisznek értékeinkben és küldetésünkben. Miután Romániában már több mint egy éve a Chapter 4 ottani cége felelős a kommunikációnkért, a meggyőző tenderanyag ismeretében logikus lépés volt őket választanunk.”
Kevesen tudják, hogy a világon – a 120 éves múltra visszatekintő romániai Framec cég – fejlesztett ki elsőként öregedés gátló terméket! A 60-as években a ma már legendának számító Ana Aslan professzornő kutatásai során bebizonyította a H3 vitamin jótékony hatását a bőr regenerációjában, és megalkotta a bőr öregedése elleni Gerovital H3 termékcsaládot.
A Chapter 4 Magyarország a következő területeken nyújt kommunikációs szolgáltatásokat a Farmec számára: média kapcsolatok, kommunikációs kampányok tervezése és lebonyolítása, teljes körű vállalati és márka kommunikáció, valamint különböző rendezvények, események szervezése.
(BrandTrend)