A cannes-i szervezők felkérték a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségét (MAKSZ), mint a Cannes Lions hazai nagykövetét, hogy a 2014-es versenyre – idén először – magyar kreatívigazgatót delegáljon.
A MAKSZ színeiben Jedlicska Márton, a kirowski Isobar kreatívigazgatója a Promo & Activations Lions kategóriában képviseli Magyarországot. Jedlicska a MAKSZ KRU utánpótlás programja szervezése mellett a múlt évben előadóként is részt vett a fesztiválon.
A MAKSZ folyamatosan erősíti szakmai kapcsolatát a cannes-i fesztivállal, a szövetség Cannes magyar nagyköveteként támogatja a KRU-t. Az együttműködés sikeres, miután elkezdett rendszeresen küldeni fiatalokat a nemzetközi versenyekre, a Young Lions cyber versenyen a MAKSZ által delegált csapat harmadik helyezést ért el.
„Helyet kapni a vitathatatlanul a világ legrangosabb kreatív versenyeként számon tartott cannes-i fesztivál zsűrijébe óriási dolog, és ez a MAKSZ érdemeinek elismerése egyben, amit a fesztivál körül tett az utóbbi években. Bízunk benne, hogy a fiatalok mellett a jövőben egyre sikeresebbek lesznek az ügynökségek által leadott pályaművek is” – mondta Aczél László, a MAKSZ elnöke.
A Cannes Lions Fesztivál 2014. június 15-21. között zajlik, a versenyre a nevezési lehetőséget már megnyitották.
(BrandTrend)