A kampányban a Wonderduck Agency támogatta a piaci bevezetést áruházi promócióval, amelyben a DelaCréme margarinokat és Milkeffekt sajtokat kóstoltatták a hostessek.
A Milkeffekt sajtok hagyományos cseh recept alapján készülnek, kézi készítésű termékek, amelyek natúr, füstölt, pikáns, paprikás, fokhagymás és zöldfűszeres ízben is megtalálhatóak.
A DelaCréme növényi margarinok minőségi alapanyagokból készülnek, és a termékcsaládban a hagyományos ízesítésű variáns mellett vajas, sajtos ízesítésű és kifejezetten gyermekek számára ajánlott, D-vitaminnal dúsított termékek is szerepelnek.
A promóció során a termékek tulajdonságaival kapcsolatos háttér-információkkal ösztönözték a Wonderduck Agency hostessei a vásárlásokat, amelyről előzetesen teljes körű tréninget kaptak, és vizsgáztak is a termékek ismeretéből.
(BrandTrend)