Kategória: Aktuális.

A szakember korábban a Habostorta Network marketing, termékmenedzsment és ügyfélszolgálati területét vezette.

Sós_Erik_Profession.hu

„A Mindenki talál munkát imázskampány üzenete egyértelmű: a Profession.hu az online álláspiac 67 százalékát lefedi, ezért Itt érdemes munkát keresni. Szándékosan szólítottunk meg széles célközönséget, hiszen az utóbbi évek piaci trendjeinek köszönhetően már nemcsak a fehér-, de a kékgalléros munkakörök hirdetései is online jelennek meg” – mondta Sós Erik.

A jelenleg is futó spot, illetve a werk film:

„Fontos szempont volt, hogy egy barátságosabb márkaképet alakítsunk ki, miközben integráltan használjuk a hirdetési felületeket, bevonva a közösségi média és a PR eszközeit. Ezekben lehetőségünk nyílik piacvezető szerepünk kiaknázására is: házon belül rendelkezünk a teljes munkaerőpiacra nézve is releváns, hírértékkel bíró adatokkal és tapasztalattal”tette hozzá az új marketingvezető.

Az imázskampány második reklámfilmje február 1-től kerül az országos csatornákra:

A nevéhez fűződik többek között a brands.hu romániai és szlovákiai bevezetése, valamint a magyar piacon az elsők között alkalmazott CLV alapú online médiavásárlást és tervezést. Korábban a telekommunikációs szektorban foglalkozott termékmenedzsmenttel és üzleti tervezéssel. 1999-ben a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen Villamosmérnöki és Informatika Karon diplomázott, később a Gazdaságtudományi Karon szerzett MBA fokozatot, majd doktori abszolutóriumot.
(BrandTrend)